Bu yok yorgunluktan olur vs diyenlerler hiç böyle birsey yasamayanlardır bu illeti çok yoğun yasayan biri olarak söylüyorum hayatım uyku düzenim yolundaykende oluyor 20 li yaslarımda basladı 30 yasındayım hala oluyor oldumu üst üste olup kesilir alıstım artık cok arastırdım şöyle kulağımda bi çınlama sinyal sesiyle geliyor karabasan dediğimiz sey cin ve onlarla aynı frekansta olmadığımız için yaklaştıklarında bize temas ettiklerinde insan bünyesi bunu kaldırmadığı için kulakta uğuldama basınc ve vücut kitlenmesi yasanıyormus geldiğini sesten anlıyorum yapcak birsey yok o an gitmesini bekliyorum 7 ayetel kürsi okuyorum sayarak bilincim acık hatta bazen 7 oldu neden hala gitmiyor diye sorguladımda oluyor