mrsatsy Kızlar bebeğimi emzirdiğim esnada süt iniyor bebeğim 2-3 dakika boyunca her süt çekişinde yutkunuyor daha sonraları 2-3 çekişte bir yutkunmaya başlıyor. Sonra ise sadece emiyor yutkunmuyor. Bir müddet sonra tekrar süt iniyor tekrar 2-3 dakika boyunca her çekişte yutkunuyor. Bu sizde de böyle mi?
321456 mrsatsy benim emiyo 5 dk da bırakıyor yada memeyle oynuyor 2 aylık ben sağmak zorunda kalıyorum buzluğa atıyorum
mrsatsy 321456 iki aylıkken meme terbiyesi daha olmadığı için sütler memede önceden doluyor, benim göğüslerim terbiye oldu yumuşadı yani, şu an oğlum emdikçe süt geliyor ama işte gelen süt yeterli mi herkeste mi böyle diye merak ediyorum
Esruli mrsatsy ilk defa sizden duyuyorum meme terbiyesini ben de üzülüp duruyorum göğüslerim indi sütüm yok bu çocuk emzik yapıyor beni diye şu an çok sevindim 7 aylığız
mrsatsy Ozooo peki sizinde bebeğiniz emdiği esnada sürekli yutkunuyor mu? Benimki süt indiğinde 2-3 dakika her çekişte yutkunuyor sonra duruyo
mrsatsy Esruli yok yok hiç stres yapmayın meme terbiye olunca eskisi gibi taşlaşmıyormuş yumuşuyormuş, artık bebek emdiği anda süt iniyormuş. Peki sizde süt indiği zaman bebeğiniz kaç dakika emiyor? Benim bebeğim 2-3 dakika boyunca her çekmede yutkunuyor sonra duraksıyor. O nedenle çok kafama takıldı acaba sütüm mü yetmiyor diye
Esruli mrsatsy sağım yapıyorum az geliyor ama oğlum ek gıdasını yemiyor mama da vermiyorum kilosu bez sayısı iyi 🧿yutkunması da iyi gibi demek ki doyuyor yetiyor diyorum ama gece uyanmaları çok fazla bu sıra dönneyi pekiştirdi beşikte sürekli dönüyor sonra ağlayarak uyanıyor her uyanmada mutlaka emiyor saat başı yani ☹️