Kızım 4,5 aylık duyusal hassasiyeti yüksek çıktı sürekliii etrafında olup biten herşeyle ilgili. O kadarki emzirirken bazen onun göremeyecepi şekilde telefonda bişi cevaplamam gerekiyor onu bile farkediyor. Neyse gece gündüz sadece memede uyuduğu yetmiyormuş gibi bide istiyorki bende onla uyuyayım her seferinde yanı kucakta uyuduğu için sadece en ufak bir su bile içsem uyanıyor bakıyor ben uyanığım uyumuyor. Gece de böyle. Bu sefer uykusuzluktan huysuzlanıyor. Eh gündüz zaten yatmayı sevmeyen bi bebek sürekli kucakta hareketli gerçekten kafayı sıyırcam az kaldı. Napmak lazım kiii..