theblackvirgo deli_bir_hatun helal vallahi ben kadına kudur edecektim neredeyse hahaha bekleyin inşallah hemen güzelleşir şuan da pek bisey yok ama sanki biri diğerinden kalın gibi belki kamera acisindandir
Cancanlar theblackvirgo silince eskiye döndümü acaba aynısı başıma geldi malesef dçvme yapmış kaşlarıma nereye sildiriyorsunuz
theblackvirgo Cancanlar ben bizim burda kuaför ve epilasyon merkezi var sıkıyorlar ama dışarıdan geliyormuş silecek olan uzman kişi o yüzden 2.500 alıyorlar cidden sıkıntı ya şuan açıldı rengi allaha şükür kendi kasıma 2 seans kaldı kocaelindeyim ben istanbuldaysaniz öneri üzerine birini söyleyebilirim
Zeytin-gozz1 deli_bir_hatun malesef olmamış ya . Zaten bunu anlamamak imkansız canım. Kiz kardeşim yaptırdı daha yeni gerçekten seninkiyle çok fark var:/
kucukmucizemsin3587 Zeytin-gozz1 Allah aşkına şube ismi nedir ve fiyat memnun kaldı mi kardeşin kaşlarım çok seyrekk ve incecik
Asyasemin2013 Eski halinizi bilmiyoruz ve yüzünüzü tam olarak bütünüyle göremediğimiz için yorum yapan arkadaşların neye göre yorum yaptığını anlayamadım. Yüze göre kaş yapılır. Bi sıkıntı göremedim ben sadece kaşlarda
kucukmucizemsin3587 aysuuun kız bence yaptırmak istiyorum microblading kıl tekniği Kasım öyle seyrek kii yaptırmasammi
Zeytin-gozz1 kucukmucizemsin3587 güzellik merkezinde değil de Elif Dinçer mi Elif Aslan mi tam bilmiyorum ( söylemişti ama inanın soyadını hatırlayamadım tam olarak) diye bir polikinikte yaptırmıştı. 2.500 demişti
nehirlefou deli_bir_hatun gayet doğal ve güzel duruyor söylemeseniz anlamayacaktım bu zamanla renk atıyor olması gereken renge oturuyor merak etmeyin kötü yorum yapanların başka işi yok işleri güçleri demoralize etmek kocaları evde ilgi göstermiyor hırsını buradan çıkarıyorlar
Menessasmom deli_bir_hatun bi tane iyi yorum yapılmamış kadın depresyona girecek Allah aşkına 😂 canım ben sadece niye yaptırdığını anlayamadım yani kendi kaşlarında gayet sık ve lifting altın oran kaş alımıyla falan gayet gizel bi hale getirebilirdin gereksiz bi işlem olmuş sadece
deli_bir_hatun Menessasmom ayy hiç deme ya çok kötü oldum vallahi 🥹🥹 boşluklar vardı kuzum onlar için yaptım ya
NewMomm1 deli_bir_hatun kız sen şu kadının hesabında diğer yaptığı kaşların bir kaçını atsana. Hepsi böyle mi bakalım bi renk açılır ama korkma. Teyzemde yaptırmıştı ilk zaman çok koyu ve komikti sonradan düzeldi😂
duruguzel deli_bir_hatun yeni boyalı haliyle anlayamazsınız şeklini tam. Açılıp oturacak o şu an boya çok taze. Gözünüzde alışacak rengi de oturacak. Ayrıca kaşınızda boşluk mu fazlaydı? Gür de duruyor yaptırma amacınız neydi
deli_bir_hatun duruguzel evet canm boşluk vardı ya kaşlarım gür ve siyah ama boşluk olan yerler tam belli oluyor ondan yaptırdım