mrsfly benim arkadaş yüz kremi getirmişti 40 kutu. Kaçakçılıktan dava açıldı. Mahkemelerde uğraşıyor. Yolcular çıkarken seçili şekilde xray cihazında valiz kontrolü yaparken gördüler. O da ben kendim için kullanıyorum dedi, tabi ülkeye izinsiz soktuğun için diye gümrük memuru tutanak tuttu, savcı geldi, dava açıldı. Her şeyin bir limiti var, limit üzerinde geldiği zaman kırmızı koridordan beyan ederek geçmesi lazım. O da direk yeşil koridordan geçmeye çalışınca yakalanmış gibi görünüyor.