poncikbiranne190_ size de çok geçmiş olsun. Peki evde nelere dikkat ediyorsunuz. Yanında süpürge yapma, çamaşır katlama, yün,battaniye kullanma, hiçbir kokuya buhara maruz bırakma, hergun ev sil süpur ama yanında değil, kıyafetleri ayrı 2 durulama şeklinde yıka vs dedişuan aklıma gelenler bunlar ama oğlum okadar huysuz bir cocukki imkansiz gibi sürekli kucagimda sürekli mızmız herşeyi o kucağımdayken yapıyorum. Yaizn hicbirseyi olmuyor ama kışın olur nedense. Sizinde hastane yatisi oldumu hiç ve zature geçmişi Vai bebeginizin