Ervanur24 Kızlar oğlum 9.5 aylık bebek arabasına ihtiyacım var önceki kırıldı biraz yenisini almak istiyorum baya bi süre kullansın da istiyorum siizn de kullanıp önerebilceğiniz uygun fiyatlı bebek arabası var mı ?
bsrshtrk Ervanur24 ben prego kullanıyorum. İkiz arabası benim ki ama prego markası genel olarak çok sağlam. Onun modellerine bi bak istersen.
Ervanur24 Bizim önceki arabamız hediye geldiği için kendim araştırıp bakma fırsatım olmadı şimdide kırılınca mecbur kendimiz alıcaz hangileri iyi kullanışlı pek bilmiyorum