Cansuuderinn Annelerim bebişime scooter bakıyorum. Aklıma en yatan şuan oturaklı scoot and ride markası Kullanan memnun kalan yada kalmayanlar bilgi verebilir mi ?
Saremmmmmm Cansuuderinn bende kızım için bakıyorum da globber da manevrası sıkıntı vs diyenler olmuş siz nasıl memnun kaldınız mı
plajterligi Cansuuderinn Amazon’dan almıştık oğlum daha 5 aylıktı şu an 17 aylık oturarak sürebiliyor scooter a çevirdiğimiz de biz sürüyoruz gayet rahat durabiliyor. Onunla beraber Globber ın da bisikletini almıştık ondanda memnunuz Türkiye fiyatına göre çok uyguna gelmişti şimdi nasıl bilmiyorum
Sbdemir21 Merhaba oğlum 1 yaşındayken almıştık şuan 2.5 yaşında etkin kullanıyor. Biz çok memnunuz manevrayı öne ağırlık vererek çocuk yapabiliyor direksiyonu dönmüyor çocuklar bunu hemen çözüyor zaten hem oturarak hemde diğer moduyla etkin kullanıyoruz