Bebeğim 88 günlük oldu yani 3 aylık olmasına ramak kaldı. 2 ay aşıları anca yapıldı daha, sağlık ocağındaki hemşire asla ama asla ilgilenip bilgi vermiyor. Kalça çıktığı ultrasonunun me zaman çekileceğini bile buradan öğrendim. Bu sebeple başka ilçeye aldırdık aile hekimliğimizi. Tanışmak için gidelim dedik bir de ne öğrenelim göz muayenesi de 3 ay olmadan yapılması gerekiyormuş. Rota ve menenjit aşılarını da almıştık onu da yapmadılar. Cimere şikayet ettik ama merak ettiğim şey şu, sizler bu kontrollerin ne zaman yapılacağını nereden takip ediyorsunuz. Öyle bir uygulama ya da takvim varsa benimle paylaşın lütfen sinirden üzüntüden gözüm dönüyor