Kızlar bebeginizin burnunu temizlerken serum fizyolejik mi aliyorsunuz şu 10 lu 20 li flakon tek tek tüpler halinde olan mı?? Yoksa serummu alıyorsunuz izotenik sodyum klorür olandan şırıngaylamı çektiriyorsunuz??hangisinu tercih ediyorsunuz ve bebişinuz kac aylik🥰