Kizlar agir grip gecirdik pesine geceleri cok kotu agliyordu doktora goturuk kulak enfeksiyonu dedi 10 gun antibiyotik kullandik. Kontrole gittik gecmis dedi ama bebegim hapsiriken falan aciyo diye agliyodu. 2 gun sonra baska bir doktora goturduk. Yeni antibiyotik baslandi. Bi jafta kullandik kontrole gittik gecmis dedi. Bebegim yine kulagim aciyo diye daha 2 3 gun gecti kbb ye goturdum sag kulaginda enefksiyon var diyor 3 günlük antibiyotik igne verdi. Bir ayda 3 antibiyotik cok agir gelcek. Ne yapabilriimbasina velen varmi. Yadaiyi bir doktor onerisi olan