Babyspiderman öncelikle bebeğiniz kız mı erkek mi? Çünkü cinsiyet farkında kızlara göre normal kabul edilen erkeklere göre normal kabul edilmiyor.
Benim çoçuğumda Doktorların hiçbiri en başından beri kimse kötü bir durum görmedi. Kimsede bana bişi söylemedi. Gelişimsel olarak iyi olduğundan dolayı. Ben kendim bunu düşünüp üzerine gitmiştim. Ve kendi araştırmalarım doğrultusunda çoçuk nörolojiye gittim. 9. Ayda Tomoğrafi çekildi suturlar vs güzel çıktı beyinde herhangibir hasar yada virüse yada doğumsal bir anamoliye rastlanmadı. 1 yaşında ise; kendi isteğimle kromozomal genetik tarafam testi yaptırdık 1.5 ayda çıktı çok detaylı bakıldı. Çok şükür onda da bişi çıkmadı. Ben kendim takipçisi oldum sonrada karar verildi sonuç olarak gelişimide zaten çok güzel olduğundan yapısal denildi. Yani benim kafam ufak minyom bir yüzüm var yetişkin kadınların kafa çapından ufak olduğumdan dolayı. Mesela ilk başta eşinizin kafa çevresini ölçün sonra kendinizin. Şunu demek istiyorum. Her minik kafalı bebek bir sorun olacak değil sadece yapısal olabilir. Vucudu ve bedeni kafası ile orantılı yüzü orantılı güzel duruyorsa bir gariplik yoksa gelişimide iyi ise sorun etmeyin. Kendinizi yıpratırsınız ben çok düşünmekten yorulmuştum boşa kuruntular yapmışım nete girmeyin işin içinden çıkamazsınız ben kendi sürecimi anlattım