bhrsnmz 2 ay 22 günlük bebeğim var, hiç gülmüyor nadirde olsa bazen günde bir iki defa saniyelik gülümsemesi oluyor bu durum normal mi. 3 aylık kontrolünde doktor sorucak . tedirginim gelişimi geri mi acaba
153s34 bhrsnmz kz dur ne gulmesi daha 😂😂 smdiden gulmez ki bilincli sekilde. Dhaa var gulumsemesine annesi 😊
Defnellaa bhrsnmz daha net bile göremiyor ki hiç endişe etmeyin yüzünü de istemsiz oynatıyorlar zaten
neanladinyurdagull bhrsnmz Her bebişin gelişimi farklıdır endişelenmeyim.3 aylık olucak 12 sinde kızım 2 haftadır bilinçli şekilde gülüyor ağzını aça aça ama kahkaha atamıyor elbette sadece bazen ayy yapabiliyor.Doktor bugün muanede bi baktı çok hareketli dedi dik durarak ayaklarına basıyor elinden tutup gel diye yaptığında kıçını kaydırıyor.Her bebiş farklı endişelenme sonra bi anda bi bakmışsın kahkaha atıyor
theblackvirgo bhrsnmz kizz bazı çocuklar öyle benim arkadaşımın oğlu 9 aylık asla gülmüyor somurtuyor 🤣🤣🤣 daha çok küçük hshshsh 4. Ayda kahkaha atması başlıyor diye biliyorum bizim kiz öyleydi üzülmeyin lütfen illaki gelecektir
bhrsnmz 153s34 yani gülmek derken gülümsemiyor hiç bilmiyorum. Doktor 40 günlükten sonra gülümsemesi lazım dedi. 2 ay kontrolündede sormuştu. karşılaştırmak değil ama instagramda aynı zamanda doğan başka çocuklar hep gülümsüyor benimdr içimde tedirginlik oluyor 🥲
bhrsnmz Ballikizim99 doktor gelişim takip listesi vermişti 2 ayda gülümsemeler başlar 3 ayda sesli güler yazıyor her çocuğun gelişimide bir değil ama doktor kontrollerinde kağıtta yazanlara bebeğin yapıp yapmadıkları + - koyun dedi doktor
Ballikizim99 bhrsnmz bebeklere belli olmaz ki bir anda gülümseyiverir ben karşısına geçip yüzümü kapatıp cee falan yapıyordum ilk ona gülmüştü sizde deneyin farklı şeylere gülğmeseyebilir
aysebetul1 bhrsnmz bebeğin önünde parlak Bi nesne tutup sağından soluna ve yukarı aşağı iki göz koordine takip etmeli 2 buçuk aylık
bhrsnmz neanladinyurdagull bizde 17sinde 3 aylık olucaz inşallah dinliyor ben konuşurken sesler çıkartıyor bi gülmüyor ama
aysebetul1 bhrsnmz yüzünüze bakıyor değil mi gülmesi de yakındır o zaman mutlaka göz muayenesini yaptırın ama
dilekatesz bhrsnmz Daha çok erken bir de her bebeğin gelişimi farklı biliyorsunuz😇 Daha gözleri bile tam net görmez ki kaldı ki gülsün
bhrsnmz aysebetul1 evet bakıyor sağ sol takip ediyor nesneleride göz muayenesi oldu. . İnşallah bekliyoruz gülmesinide🥹
aysebetul1 bhrsnmz benim kızım da 8-9 haftalık gülmüştü bugün 5 aylık oldu ilk kez kahkaha attı çok güzel Bi hismis 😀
brc111 bhrsnmz bebeğiniz güldü mü acaba suan benim bebeğim de 51 günlük göz takibi ve kontağı var sms hiç gülmüyor