Merhaba arkadaşlar 17 ay üç günlük bi oğlum var Asla durmuyor dışarı çıkıyorum huzursuz içeriye giriyorum huzursuz babaannesine takıntılı halde yani gün içerisinde birkaç kere Görüyor Babaannesini altı üstü oturduğumuz için gidip geliyoruz Ama oğlum ona karşı çok takıntılı hale geldi bu ara Eve çıkmak istemiyor sürekli ağlıyor kaynanamdan bana gelmek istemiyor oyunlarla eve çıkarıyorum bazen ağlayarak Ya da babası ile çıkmak istiyor bazende binadan akrabalara veriyorum onlarla çıkıyor eve başka türlü çıkmıyor Sürekli huzursuz ağlıyor Sürekli bacağıma yapışıyor ne istediğini anlamıyorum Bilmiyorum ne yapacağım bu ara çok daraldım Öğlen uykular da uyumuyor İki gündür her sabah parka götürüyorum orada biraz yormaya çalışıyorum daha sonrasında uyutuyorum Sık sık inatlaşmalar başladı Yani bir yerim ağrıyor anlamıyorum bu bi sendrom mu onu da anlamıyorum yani dişlerin de çıkardı aslında son dört dişi kaldı Gelen giden diş de yok ama niye böyle Yemek yemek istemiyor Sürekli böyle ekmek simit o tarz istiyor Üç tane yemek yaptım üçte çöpe gitti desem yeridir Hemen hemen iki haftadır böyleyiz Sizde durumlar nedir