Herkese merhaba 22 23 ay annelerine sorularım var. Oğlum 2 li basit cümleler koruyor ama bu bana az geliyor. Herseyi konuşarak oyun haline getiriyorum. Ekran var ama çok az sureler. Mesela cümlelerinden örnek. Aaa anne yok, aa baba yok , anne döktüm, Alo tak( telefonu şarja tak) mö geliyor, baba gidiyo. Baba git, araba gidiyor, anne gel, anne nen nen ( uykusu gelince diyor) anne mama, anne su gibi gibi basit ikili cümleler. Bu kıvamda olup ne zaman açılıyorlar acaba. Sadece merak ettiğim için konuşmaları kötü değil ama ne zaman acilcagini
Merak ediyorum💖