Kahvaltıdan akşam yemeğine neler hazırlıyorsunuz? Öğünleriniz nasıl? 19 Aylık bizim ve bu ara ne pişirceğimi bilemiyorum.
Sabah kahvaltı genellikle yumurta yada tost
Öğle çorba sonra uyuyor
Kalkınca sebze yada et ağırlıklı yemek
Akşam yatmadan çorba yada irmikli bir tarif yapıyorum. Kalkınca çorba içerdi sonra meyveli ara öğün yapardık bu ara böyle 😂
Tıkanmış durumdayım.