Humeyramm Kızım 40 günlük kalça ultrasonu çektirdik açının 60 derece olması lazımmış. Bizim 59 derece çıktı 3 hafta sonrası tekrar çekilcekmiş kundak yapma dedi doktor. Canım çok sıkıldı anlayan ya da başına gelen var mı
fizikcianne Humeyramm bizde 40 günlükken çektirmiştik 60-60 çıkmıştı. Bir ay sonra tekrar istemişti bu sefer 58-65 çıktı. Çok üzülüyorum. Bir ay sonra tekrar istediler umarım düzelir
fizikcianne Rozalinda merhaba sizin değerler nasıldı. Bende çok üzülüyorum çok takıyorum kafama Suan 2 ay 23 günlüğüz. 58-65. Öbür ay tekrar istediler
Rozalinda fizikcianne bizimki de 58 di sanirim. Kendiliginden duzeldi. Ben de bi hayli kafama takmistim. Hatta bir ay kadar cift bez taktik ama onun bi faydasi yokmus dr oyle soyledi. Iki ay sonra falan 60 olmustu. Dr sinirdan gecti dedi. Suan 3 yasinda bi sorun yok sukur
Humeyramm Rozalinda Bize de çift bez takın dedi daha ufak düzelir dedi bende kafama çok takıyorum büyük kızım da öyle bşy görmemiştik