evininannesi Elfgrn kızım ilk kelimesi atte kaynanama öyle diyoruz anne demek ikinci kelimesi cici baba şimdi babacım
Seastar Elfgrn 😊Yavas yavas baslar o da.Once ses taklıdı ile baslıyor.Anneyı ben oğretmedim anne diye kendi kendine soledi.Ama annecim veya annemi benden oğrendi😊
ppzeynep whiteblack 3 yaşına kadar sadece 10 kadar kelimesi vardı. İlk kelimesini 2 buçuk yaşına doğru söyledi.
binnur64 Deletedmom104 benim bebeğim de 2 aylıkken anne diye ağlıyodu şuan 6 aylık ve her emeceği zaman anne anne diyo, çevremdeki herkes aa anne dedi diyo 😂😂😂
Uraztos Elfgrn tam 5 aylıkken gel demeye başladı, babası ya da ben uzaklaşınca hemen gel der 🥰 şimdi 6buçuk aylık su’ya duuu diyor istiyor 🥰