Hul07 merhaba ben bileklik aldım acıtmıyor bileklik kolye için korktum boynuna dolanır diye bileklik oneiririm en iyisi diye düşünüyorum hiç bakmıyor bile bilekliğe sadece 6 ayda bir toprağa koyulup enerjisi atılmadı gerekiyormuş onuda yapmadım ama allaha çok şükür kesinlikle tavsiye ediyorum biz sadece uyku gerilemesi yaşıyoruz atak dönemlerinde dis dönemi muazzam güzel geçti e bebek mağazasına yada sitesine bakın oradakiler orjinal