Fattiko Elfgrn benim bebem çok hantal 8. Aya girecek sadece olduğu yerde dönüyor. Ayakta destekli bile durmayı sevmiyor sürünmüyor da desteksiz de oturamıyor 🥺
Nslhn5561 Gamonur benim bebeğimde 16 aylık hala yürümüyor sizib gibiyiz 😔 ve ben çok evham yapıyorum, bebeğimin hiç cesareti yok çok korkuyor herşeyi denedim herşeyi yapıyorum ama yok 😔😢
Gamonur Nslhn5561 yapı meselesi doktorada götürdüm bir sıkıntı yok dedi parmaktan tutup gidiyor sıralıyor nasılsa yürüyecek eninde sonunda ☺️
Zumra70 Gamonur 1 hafta sonra 13 aylık olacağız aynı sekilde parmagimdan tutup istediği yere götürüyor yapışık ikiz gibiyiz kendi yürümeye cesareti yok elimi bıraktığın anda oturuyor sanırım daha zamanı var 11 aylık emeklemisti
oyoyoyyedibeni Elfgrn Masallah ne tatlı ♥️ benim kızım sagolsun benim uykularımı kaçırdı bu konuda 18 aylık yürüdü. Tamemen yurumeyi cozmeden yurumek istemedi arkadas 🤣🤣
Tuba Elfgrn Büyük oğlum 10,5 aylıkken yürüdü. Küçük oğlum da 14 aylıkken yürüdü. Büyük oğlumun yürümesi ile yeni ikinciye hamile kalmam aynı anda gelişti😂 Allahtan yürüdü çünkü hamilelik döneminde taşımaktan zorlanırdım🫠
Dila97 Elfgrn kizimda 8 ayllkken 2 3 adim atip dusuyodu 9 aylkken kanepeden tutunup yanima dusmeden geldi suan 10 aylik artik yuruyoo ve minnacik boyu var 😘