Amazondan greenote diye bir marka aldım baya araştırdım dysona o kadar para vermek istemedim açıkçası daha yeni aldık 1-2 kez kullandım şimdilik gayet memnun kaldım ama yorum yapmak için henüz erken fakat fiyat olarak çok çok uygun yaklaşık 10 bin tane yorumu da var bakabilirsiniz sadece öneri benimki. Hazne olarak konuşulan çoğu markalardan daha büyük çekim gücü olarak dysonla aman aman bir fark yok arasında ben şans verip denemek istedim siz de bakabilirsiniz