1emirinannesii Kızlar varmı aranızda benim gibi bu yıl sınava girecek tyt üzerinden, beraber çalışalım ne dersiniz
biranneblogger_ 1emirinannesii çalışmaya başladınız mı acaba ben ayt ye de girecem başvuru yaptım ama videolar çok fazla nasıl yetistirecem bilmiyorum
erkekannesi_0 1anneem tyt 2 yıllık ayt 4 ila 6 yıllık oluyor 2 yıllık bölüm istiyorsa ilk oturum olan tyt yeterli