isimsiz111 Ek gıdaya yeni başlayacak bebek için ilk hangisini tercih etmeliyim bebeğim hangisinde zorlanmaz
Pastaneusuluislakkek isimsiz111 pipeti 1 yaştan sonra kullanabilir, o sebeple philips. Alternatif olarak nuk 360 a da bakabilirsiniz, direkt bardaktan içme şeklinde çalışıyor
beyzzsenturkk_ Gizmokzilla 6. aydan bahsediyor hanımefendi her cocuk bir değil sonucta pipetli zor geliyor
Gizmokzilla beyzzsenturkk_ pipetli yaşına kadar kullanamaz dediğiniz için bu yorumu yaptım ben post sahibine değildi yorumum. Bu ne gerginlik? Papatya çayı öneriyorum iyi gelir ✨