Cansel_in Kızlar kızım 8 ay 14 günlük ama ismiyle çağırdığımızda pek bakmıyor çağırıyoruz hemen bakmıyor acaba normal mi onun dışında herseyi gayet iyi seslere tepkisi falan var
Ozge9310 Cansel_in Uzun zaman olmuş yazalı siz ama bizde 7 aylığız seslenince çok bakmıyor acaba çocuğunuz gelişim gösterdi mi ?
Cansel_in Ozge9310 evet evet sürekli arkadaş ortamına götürdüm çocuklar olsa da olmasa da şuan akranlarıyla oynuyor ismine dönüp bakıyor ☺️ çok şükür