1emirinannesii Kızlar dünden beri uğraşıyorum yks başvurusu yapacağım numara giremedigim için başvuru da yapamadım numarayı yazıyorum geri silip başa dönüyor anlamadım başka böyle sorun yaşayan oldumu
yavrupotuncek 1emirinannesii bilgisayardan oluyo o sorunu bende çok yaşamıştım bide bı yöntem daha var ama anlatabilirsem anlatayım biraz karışık numara mesela 0538 diyelim 0 i yazın bir bosluk bırakın sonra geri o 0 i silip tekrar yazın sonra 5 e geciyosunuz ya 5 yazın boşluk bırakın sonra geri gelip silin tekrar yazın her sayıyı yazdıktan sonra boşluk bırakıp geri silip geri yazın