sunnytime 425307 benim de kızım 3 aylık oldu 3 gün önce. Doktor kontrolünde 5200 çıktı kilosu. Kg alımı çok güzel dedi. Zayıf vs demedi. Normal bence de kgsu.
425307 harununannesii0 evet Bebelac golden goat Aptamil sma hicbirini icmedi ve aslında biberonda tutmuyo emzikte almiyo
Sev16 425307 kilosu bence gayet 4. Ayda ek gıdaya geçmek yerine sen yediklerine dikkat edip sütün kalitesini arttırmaya çalışsan onun ne bağırsakları hazırdır nede böbrekleri çok erken
Sev16 425307 kemikli ilik suyu suyu kullanabilirsin çorbalarına ceviz görmüştüm ben protein ağırlıklı beslenmeye çalış bol bol peynir yoğurt falan tüketmeye çalış