Beneğim sarılık olmuştu ama sanırım 11-12 günlükken değerleri düşmeye başlamıştı doktor daha düşer artık merak etmeyin demişti bir daha gitmedik doktora, şu an 28 günlük oldu ama sarı rengi bir ara azalmıştı tekrar arttı gibime gelşyor böyle bir şey mümkün mü yani biten sarılık geri başlar mı? Bu arada doyduğuna eminiz mama+meme veriyorum