zhrbl bence bi doktora danış kan şekeri düştüğü için bayılıyorlar uyumuyor yani 74 yaşında prof doktora sordum ben o zaman 3 aylıktık o bile 4 saatte kaldır dedi kan şekeri düşüyordur dedi ondan sonra 4 saatte bir emzirdim şimdi 4 ay oldu tekrar danışıcam kendisine danışmadan bi buraya sorayım dedim doktorlar ne demiş