NaimeYilmaz [bilinmeyen] Tabii çünkü alerjının de çeşitleri var şüphenız varsa once kakayı teste sokmanızı veya alerjı uzmanına goturmenızı öneririm . Ben de okudum postları riske atmayın hiç derim içiniz rahat olur
NaimeYilmaz [bilinmeyen] Ben süt alerjısı olsa yaptırmazdım .. Keşke aşıdaki bu sorunu çözebilseler 😞 şuan anı kurtarmış oluyoruz ama 6 yasına kadar rota tehlıkesı yasanmıs oluyor .. Anneler karamsar kalmakta cok haklılar ben kucukken kan aldırıp baktırmıstım alerjiye.
NaimeYilmaz [bilinmeyen] bizim süt alerjısıne bakıldı sadece el ustunden kan aldılar çoklu alerjı testı nasıl oluyor bılmıyorum
Barismehtap [bilinmeyen] sizinle aynı durumdayım birebir,Ankara’da yaşıyorum ,cumartesi için çocuk alerji uzmanından (Prof Dr Emine Nazan tomaç ) randevu aldım, durumu netleştirmem lazım,çünkü 15 gündür süt ürünleri tüketmememe rağmen şikayetlerimiz azalmadı ve bugün burda okuduklarım beni baya depresyona soktu,napıcamı bilemiyorum . Aşılara doktorla görüştükten sonra karar vericem
teachersrn Barismehtap ben altı aydır diyetin her türlüsünü yaptım en son sadece pirinç patates ve zeytinle beslendim ama mukus ve arada kan hiç düzelmedi neyle düzeldiğini söyliyim: ek gıda. Ek gıdaya geçince kaka toparladı yavaş yavaş diyet açıyoruz ama bebeğim proktokolit sadece bağırsak tepkisi var ciltte herhangi bişey yok ve testte çıkmıyor non ige bu şekilde olunca ek gıdayla geçiyor diyet işe yaramadığında genelde dediğim gibi oluyor
Hasret [bilinmeyen] bebeğim 4,5 aylık 2 aydır Koyu yeşil kaka Yüzde kuruluk/pullanma/kızarıklık Son zamanlarda gazı arttı huzursuzluğu arttı son birkaç gündür araştırmaktayım süt ürünleri tüketmedim herşey normale döndü hiç mi yemicem nasıl geçecek bu zaman hiç bilmiyorum doktora da tahlil için gidicez ama
Pelvan Hasret doktora gittikten sonra bana bi yazabilirmisiniz süt alerjisi olsa bu zamana kadr kendini belli etmezmiydi cok merak ettim cunku 4.5 ay diyorsunuz
Barismehtap teachersrn teşekkürler bilgi için,inanın o kadar merak ediyorum ki ne olduğunu,ne yersem yiyeyim düzelmediğini gördükçe kendimi suçluyorum,umarım basit bir sorundur,ona zarar vermeden atlatırız bu süreci.çok geçmiş olsun size de
Hasret Pelvan inşAllah Canım yazarım tabi yani sadece belirti olarak mı kalıyo bu alerji daha başka zararı oluyo mu bilmiyorum
Hasret [bilinmeyen] yok yaptırmadım sağlık ocağında ne aşı yapılıyosa onu mutlaka yaptırıyoruz da rotayı bilmiyorum
Pelvan Hasret bende ayninposttan bi kac gun once actim kafam alak bulak her doktorda anlamıyor mus bilemeyebiliyorlams