Cerennx utkummm daha çok küçük malesef yeni doğan dönemi böyle o istedikçe sık sık emzireceksin ilk zamanlar bende kendimi inek gibi hissediyordum 40 ı çıkana kadar zor sonrasında çabuk büyüyorlar
mzzz Baklavanida ilk 6 ay süt yada mamadan başka bir şey vermeyinvdiye söyluyor bu işin uzmanlari siz kimyon diyorsunuz pes artik
Baklavanida mzzz canım ben kimyon verdikten sonra doktora da sordum doktor kimyon verebilirsin dedi pes olacak durum nedir?
mzzz Günde 5-6 çişli bezi oluyorsa kilo alımı varsa doyuyordur canım benim bebiş aglamazdi ana saatlerce emerdi 😅
utkummm mzzz bez sayisi 8 kadar oluyo gunluk ama kilo alimini bilmiyorum en iyisi pazartesiden falan bi saglik ocagina goturup olctureyim
1cocuksevdasi utkummm vardır ya bir sürü gaz damlası çeşitleri var en iyisi olan bile bazen bebeğe fayda sağlamıyor