utkummm Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Benim bebeğim bugün 1 aylık oldu. Aynı sorunları biz de yaşıyorduk hatta ben kolik diye düşünmüştüm. Bugün doktorumuz kilo alımının biraz daha fazla olması gerektiğini söyledi. 10 gün sonra tekrar tartalım olmazsa mama verelim dedi. Eve gelince doymuyor diye içim içimi yiyince mama aldırdım eşime 60 ml verdim ve şunu fark ettim ki emerken dinlenmesi vs. 40 dk yı buluyor. Yani 60 ml bile 40 dk sürüyorsa bebeğim uzun zamandır 35-40ml falan emiyor. En azından imkanınız varsa sütünüzü sağıp verin ne kadar yediğini bilirsiniz emin olursunuz.