Neler yapıyorsunuz kızlar ya bazen çok zorlanıyorum haftada 1 balık yediriyorum eti düdüklüm pişirmediği için yapamıyorum zaten çokta anladığım söylenemez vicdan yapıyorum ıspanak yemeği tavuk çorba(ezogelin şehriye yoğurt çorbası) yeşil mercimek yemeği dolma vs gibi şeyler yapıyorum ama sanki yetemiyorum ya sanki birşeyler eksik gibi siz neler yapıyorsunuz bana daha fazla fikir olur