Alpinannesi_B Kızlar oğlum 2 ay 19 günlük. Dünden beri gündüzleri uyumuyor çok huzursuz sürekli aç gibi kısa kısa uyuyup uyanıyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
bizdejantikizlardik Alpinannesi_B 2 ay 11 günlük bebeğim ikinci aya girdiğimizden beri öyle maalesef.
mrymkrm Alpinannesi_B az önce aynı konuyla alakalı post açtım. Tam 2 aylık gece uyuyana kadar full kucakta ve gündüz uykusu hiç yok. Uyursa da kucağımda uyuyor bıraktığım an ağlamaya başlıyor
bizdejantikizlardik Alpinannesi_B Ah bilsem bende😔 Atak felan diyorlar. Emzik alıyor mu senin bebişin ?
Alpinannesi_B bizdejantikizlardik hayır ya almıyor. Azıcık emiyor sonra fırlatıyor. Emziğin başında bekliyorum
Alpinannesi_B mrymkrm yaaa gece maşallah uykusu iyi ama gündüz bişeyler oluyor uyumuyor. Sürekli aç gibi sürekli huzursuz beşiğe koyup sallıyorum uyuyor sonra geri uyanıyor. Dünden beri böyle
bizdejantikizlardik Alpinannesi_B Benimki de öyleydi tam uyuyacakken verdim dünden beri almaya başladı biraz rahatladım ☺️ Sadece uyuyacakken alıyor şimdi.
mrymkrm Alpinannesi_B bizim de ayni gece uykusu çok şükür iyi zaten o da iyi olmasa perişan olmuştuk. 1 haftadır falan böyle benim bebeğim de araştırdım biraz 2 ay atağı varmış umarım çabuk atlatırız