Ağladığı zamanları hatırlıyorum gaz sancımız vardı uyuyup uyanınca çok rahat gazını çıkartıyordu onun harici ağlamadan uyuyor karnı tok altı temiz gazı yoksa ve uyku sinyallerini veriyorsa mutlaka yormadan uyutuyorum atıyorum baktım kızarmış esniyor (1 kere esnese bile yavaştan hazırlığa geçiyorum 2. De kesinlikle yatakta oluyor) o zaman uykusu geldiğini anlıyorum eşimin ailesi burdayken dur hemen uyutma biraz yorulsun diye çocuğu uykuya geç yatırdılar çok huzursuzlandı ağlamadı ama ııı ıııı diye sesler çıkardı birde bebekten bebeğe değişir bence ağlayan bebekse naparsan yap ağlar benim biraz uslu bi oğlum var şükür beni yormuyor birde rutin mesela 3 aylıkken kendi kendine uyutmayı öğretmiştim kundak yapıyordum emziği veriyordum yanında ona baka baka uyuyordu sonra süt alerjimzi çıktı full gazlandık beyaz gürültüye geri döndük diyetteyim öyle rahatladık kv gitsin tekrardan eski düzene döndürücem kendi kendine uyuması baya güzeldi şu an ana kucağında sallanarak beyaz gürültü ile uyuyor o da gazdan sonra oldu maalesef emzik artı kundak bizi kurtarıyor ama yarım kundak