Merhaba anneler, bugün sağlık ocağından kan ilacı verdiler ama çevremdeki arkadaşlarım kullanma sakın hatta biz hiç kan ilacı kullanmadık çocuklarımıza bir sıkıntıda olmadı dediler. Haftaya randevum var doktoruma danışıcam ama sizler ne düşünüyorsunuz.. Hatta kullanıyorsanız hangisini kullanıyorsunuz enazından doktorumuza o kan damlalarınıda sormuş olurum ?