Selamünaleyküm Kızlar oğlum 3 yaşında çok istahsiz hiç bir sey yemiyor 3 defa doktora götürdüm kan tahlili yaptım hiç bir şey çıkmadı 1 yasi bittikten sonra bu sorunla karşılaştım kan ilacı zuhre ana macunu her şey kullandım bazen iştahı yerine geliyor ama çok değil bu günlerde hasta değil gayet sağlıklı ama kahvalti hiç bir şey yemiyor nutrigen uzum çekirdeği kullanayım dedim kullanan bilen varmi sizler ne yapıyorsunuz