Kızlar, bebeğim bugün tam bir aylık oldu. Burnunda hırıltı vardı ciğere inmiş maalesef. Doktor antibiyotik (klamer) verdi. Çok üzülüyorum çok küçük daha,ilerlemesinden korkuyorum. Ev ısımız iyi,bir yere götürdüğüm de yok. Nasıl oldu bilmiyorum. Bebeği geçiren var mı? Evde neler yapabilirim,yardımcı olursanız çok sevinirim