Merhaba hanımlar bebeğim 7 aylık ablamın evine gittigimizde oturma odasında olan avizeye bakip her gitmemizde ağlıyor kendi evimizde böyle birsey yok ablaminda odalarda ağlamıyor ama oturma odasına gelince avizeye bakarak agliyor başına gelen varmı neden olabilir?