123nefes çocuk cerrahisi kabızlık sorunu olan çocuklarda genelde o et parçası oluyor. Bağırsaklarını düzenlememiz lazım 5-6 aylık bir tedavi uygulayacağız dedi ama benim kızım sürekli kabız olan bir çocuk değil. Bir de sürekli bu ilaçları kullanırsam alışkanlık olacağı için sonrasında daha çok sıkıntı yaşarım diye düşündüm. O yüzden bana bu kadar uzun bir tedavi süreci gereksiz geldi. Dubhalac,anestol,fito,furucin kullan dedi. Bir de lavman verdi ben o sıra kabız olmadığı için lavmanı yapmadım. 10 gün kadar şurup ve kremleri kullandım bıraktım.
Rica ederim ne demek 🩷Kakası sıvı gelse de içeriden çatlak oluşmuştur. O yüzden kakasını yaparken ağlıyordur. O çatlağın iyileşmesi için kabız olmamasına özen gösterin. Bir de krem kullanmanızı öneririm. Tabiki doktor değilim isterseniz bir doktora daha gösterin çünkü ben de problemi henüz tam olarak çözebilmiş değilim. Çok geçmiş olsun 🌸