Ez_gii Kizlar bestiron kullaniyorum cay kaşığıyla 7 damla veriyorum ama geri cikartiyor surekli diliyle ittiriyor nasil vericem ben bunu ya mamaya da katilmiyor sanirim aç karnina verilmesi lazim fikir verin lutfen
churchil Ez_gii tadına baktınız mı beğenmiyor olabilir mi ben ocean kullanıyorum sorun yaşamadım. Bildiğim kadarıyla aç karnına olması gerekmiyor ben emmeden 1 saat önce veriyorum damlayı verdikten sonra da 1 saat emzirmiyorum. Kaç aylık bebeğiniz
twinsmomm2 Ez_gii aç olması şart değil diye biliyorum ben de ama sabah saatlerinde vermek gerekiyor mutlaka
Defnellaa Ez_gii bugün sağlık ocağından verdiler mandalina suyuna az birşey koyarak tatlandırarak ver ağzında da kötü tat olmaz hem daha iyi emilir etkili Olur dedi hemşire hnm
twinsmomm2 Ez_gii uykusuzluk yapabiliyor diyorlar ama öyle bı sıkıntınız yoksa öğlen de verilir sanıyorum ki
churchil Ez_gii başka bi marka deneyin isterseniz daha ek gıdaya geçmemişsiniz benim bildiğim başka bi yol yok ben damlalıkla veriyorum içiyo
churchil twinsmomm2 uykusuzluğu d vitamininde duymuştum ben karıştırıyo olabilir misiniz 🙄 demir için öyle bişey görmedim
churchil twinsmomm2 o kadar olası ve normal ki bu durum 😂 asla yadırgamıyorum Allah kolaylık versin diyorum 🤗