Kizlar merhaba oğlum 7.5 aylık geceleri dönüp durduğu için kendini uyandiriyor sonra da tekrar başını koyup yatmıyor ,uykusu bölündüğü için çok sinirlenip bağırmaya başlıyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba normal bir durum mu yani bana tuhaf geliyor çünkü 😀 gece sürekli uyanıp bağırıyor kısacası