Merhaba benim ki 16 aylık , belki inanmazsınız ama doğdu doğalı deliksiz uykusu hiç yok ve 20 kere falan kalkıyor hem de sebepsiz , bi de sabah 5 te uyanıyor ; üzerine yiyip içme berbat. Zaten çiğnemiyor çok üzülüyorum. Ve dediğiniz gibi evde hiç ayrılmadan geziyoruz tuvalete gitmek bile resmen lüks oldu ki orada da benden ayrılmıyor. Ben de şöyle bir çözüm buldum sabahları anneme ya da kayınvalideme gidip kahve içiyorum , onlar da bebişimi oynatıyor 🤣🤣🤣