Yukarıda yazdığım gibi çok iştahsız ek gıda tadımlara başladık ama kaşığı görünce istemiyor kafasını çeviriyor. Anne sütü alıyor ama acıktıgıdna emmek istiyor. İtiyor istemiyor. Kilo alımı çok güzeldi taaa ki 3 aylıkken bronşit olana kdar hastalandı ve bir daha toparlanamadı. Kilosu ayına göre çok geride suan. Doktorlar pek bisey demiyor bu duruma emzir vs diyorlar ama çocuğum sıkıntılı yani istemiyor zorla emziriyorum uykular ztn yok denecek kadar az.. nasıl toparlanacak kilo alımına başlayacak bilmiyorum var mı aynı durumu yaşayan ne yapmam lazım çok üzülüyorum çünkü…