2.5 aylık bebeğim 1 hafta enfeksiyondan dolayı ateşden hastanede yatmışdı. Çıkalı 2 hafta kadar oldu. Sünnet yaptırmak istiyorum ama bağışıklığı açısından kararsız kaldım. Üroloji dokdoruyla görüşmeden kendi dokdorumuzla tekrar görüşüp enfeksiyonu bitmiş mi diye öğrenmek istiyorum. Sizce ertelemeli miyim ama sünnet işini? Sünnet deneyimi olanlar süreci bilgilendirebilirse eğer sevinirim