Senizinc :( benim de olmustu. Bos kacagi deniyor ismine eger ayni durumsa. Beyin omurilik sıvısı kacagi.
Aklima gelince gozlerim dolar hala, hayatimin en kotu gunleri diye hatirlarim. 1 haftada gecmisti tam olarak. Care kafein. Yani filtre kahve, bitter çikolata, bol su. Ben bir de minoset plus aliyordum ama onu tabi doktorunuza sorarak kullanin.
Bir de hic dik durmamak gerekiyor. Surekli yatar pozisyonda olmalisiniz. Ben sadece wc giderken ve emzirirken dogruluyordum. Onun disinda full yatmalisiniz zaten yatarken agrinizin gectigini farkedersiniz.
Yasamayan bilmez vallahi en kisa zamanda geçer umarım 🙏