Kızlar artık gerçekten çok yoruldum 2 defa mastit oldum hele 2.berbattı ateşim neredeyse 40a dayandı sütüm kesildi vs geçti gitti şükür. Pazar gününden beridir yine süt kanallarım tıkalı üstelik iki göğsüm de… İlk günler sütüm çok azaldı bebeğim emmek istemedi sıcak uygulama masaj sağım lahana yaparak biraz düzeldi süt geliyor ama hala elime düğüm düğüm geliyor tıkalı yerler, ateş vs yok çok şükür ama o kadar uğraştım geçmedi nasıl geçer mastite çevirir diye çok korkuyorum antibiyotik de kullanmak istemiyorum bebeğim çok maruz kaldı zaten alerjik bebek. Of çok yoruldum neden sürekli tekrarlıyor😭😭