Merhaba,
Vajinal doğum için hastaneye yatışım verildikten sonra hastaneden herhangi bir kıyafet verilmedi, kendi kıyafetlerimle doğumu karşılamak için bekledim. Ancak doğum ilerlemediği için sezaryene alındım. Sürekli kafamı kurcalıyor, sizce neden kıyafet verilmemiştir. O gün sorduğumda kalmadığı söylediler ama özel bir hastane, anlayamıyorum. Acaba doğumun gidişatına göre mi verilecekti? Dönüşleriniz için teşekkürler