Bebeğim 3 aylık baaslarda sütüm çok azdı mama takviyesi yapıyorduk ilk iki ay emiyordu sorunsuz sütüm ise ortaydu şimdi bir aydır biberona alışmış beni emmiyor sadece gece uykudan iki defa uyanır uykulu diye emer o kadar omgun içinde asla emmiyor ağlıyor gogsumu verdiğimde şimdi pompayla sağım yapıyorum bitmiş sütun gekmiyor sabahtandir elimde pompa ama toplasanız 20 CC tek çıktı iki göğsümden dönüşü yok mu artık sutumun 😔