Merhaba arkadaşlar , 175 boy 90 kiloyum 76 ile hamile kaldım çocuk içimden çıktı ben hala kilo veremiyorum psikolojim çok bozuldu kendimden nefret ediyorum aynaya bakmıyorum .. eşimden bile uzaklaştım .. emziriyorum spora gidemem evde neler yapabilirim nolur yardım edin ya