lawyer35 Kızlar bebegin burnunda kileri nasilnalabilirim? Önerdiğiniz marka burun aspiratör ü var mı?
twinsmomm2 lawyer35 e bebeğinkini kullanıyorum ben önce ama mutlaka fizyolojik serum kullanmanız lazım arkasına aspiratörle çekiyorum sabah-akşam
diiilaaareee Burundaki kirler yumuşamadan çekemezsiniz serum fizyolojikle yumuşattıktan sonra aspiratörle çekebilirsiniz e bebeğin aspiratörünü kullanıyorum gayet memnunum